9 Temmuz 2012 Pazartesi

Yazarımız Serhat Duyar belirtiyorum.com’da

SERHAT_Duyar

Kocaeli Aydınlar Ocağı Yönetim Kurulu Üyesi Tekstilci İşadamı Serhat Duyar’ın yazıları belirtiyorum.com’da da yayınlanmaya başladı.

Serhat Duyar, genç yaşında aldığı sorumlulukların yanında aynı zamanda Kocaeli Aydınlar Ocağı web sitesinin iddialı yazarlarından biridir. Zaman zaman çok ses getiren yazılara imza atmıştır. Mesela, Rahmetli Sakıp Sabancı ile ilgili yazdığı yazı o kadar çok beğenildi ki, Sabancı ailesinin dahi özel teveccühünü aldı.

Geçtiğimiz günlerde Serhat Duyar ile iletişime geçen belirtiyorum.com editörü Muzaffer Oğuz, Serhat Duyar’ın yazılarına belirtiyorum.com sitesinde de yer vermek istediğini iletti. Serhat Duyar’ın olumlu cevap vermesi üzerine geçtiğimiz hafta itibariyle yazıları belirtiyorum.com sitesinde de yayınlanmaya başladı.

belirtiyorum.com sitesi, Kocaeli’de Körfez ilçesi ağırlıklı olmak üzere özgün habercilik yapmaktadır.

Yönetim Kurulu Üyemiz ve yazarımız Serhat Duyar’ı tebrik eder başarının daim olmasını dileriz.

Hiç yorum yok: